Partners

Op ons terrein aan de Krouwelaar haven te Breda, zijn wij tevens gastheer voor 2 andere clubs van watersporters. De Reddingsbrigade Breda en de Kano Vereniging Breda. De gegevens van deze clubs vindt u hieronder:

square-facebook-512
Tevens biedt de WSV-Breda enkele diensten aan de Gemeente Breda. Zo vindt het gemeentelijke werkschip de “Adriaan van Bergen” een plaats in onze haven, alsmede 2 pontons. Ieder jaar bouwen ook enkele vrijwilligers de Sinterklaasboot op. Aangezien de Sint ieder jaar aankomt met 1 van zijn grote pakjesboten, die helaas niet tot in het centrum kunnen komen. Daarom stapt de Sint bij ons over op een kleine boot, die opgebouwd wordt in de haven van de WSV-Breda.